دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آزمایش هواپیما

برای ساخت هواپیمای مدل انتخاب های فراوانی وجود دارد.میتوانید کیت های آماده برش خورده که معمولا به وسیله چوب بالسا تهیه می شوند را تهیه نموده و اقدام به مونتاژ قطعات آن نمایید.این کیت ها دارای سطح های سختی مختلف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.معمولا در این کیت های تمامی قطعات شامل بدنه،چرخ ها،باک، کابین خلبان و سایر قطعات مرتبط گنجانده شده است و به دلیل ساخت کارخانه ای دارای کیفیت بالایی هستند.این کیت ها زمان کمتری جهت ساخت نیاز دارند و تمامی قطعات بدنه از چوب بالسا به صورت برش لیزر شده و آماده هستند و تنها نیاز به استفاده از چسب و مونتاژ آنها می باشد.

ماکت های هواپیما را میتوانید در شهر تهران با طرح و رنگ های مختلف بیابید برای سفر به تهران میتوانید بلیط هواپیما تهران خود را از طریق سایت مستر بلیط خریداری کنید.

لوازم ساخت ماکت هواپیما با وسایل ساده در خانه

  • باتری
  • موتور الکتریکی
  • سیم
  • تخته سه لایی
  • چسب حرارتی
  • بطری پلاستیکی
  • سایر موارد

پیش از تست پرواز یکبار دیگر موقعیت چرخ ها، سکان عمودی و دریچه هوا را بررسی کنید تا از نصب درست آن ها مطمئن شوید. اکنون می توانید هواپیما را در فضایی باز امتحان کنید و با سرعتی مناسب پرواز آن را آغاز نمایید. تمامی هواپیماها و جت های قدرتمندی که امروزه در سراسرجهان برای جابجایی مسافران و کالا ها مورد استفاده قرار می گیرند و با خرید بلیط  آن ها می توان سفری سریع و راحت را تجربه نمود ابتدا ماکتی بیش نبوده اند که سالیان درازی بر روی آن ها کار شده است که توانسته اند به چنین پدیده های شگفت انگیزی تبدیل شوند.

هواپیمای اف 5 و اف4 و اف 14 و c130 , f14 f 14 f4 f5 , f 4 , f5  روشهای ساخت ماکت هواپیما شرکت ماکت سازی حرفه ای سازنده ماکت

امروزه هواپیماها نقش مهمی در حمل و نقل سراسر دنیا ایفا می کنند و استفاده از آن ها مزایای بسیاری دارد. برای رزرو بلیط هواپیما در ایران می توان از اپلیکیشن مستر بلیط  استفاده نمود و در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط مقصد مورد نظر را خریداری کرد.

https://twiki.di.uniroma1.it/twiki/view/Sandbox/MakingaReplicaofanAirplane