دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نکته عکاسی با موبایل: آموزش گرفتن عکس های بهتر با گوشی هوشمند

به دنبال یک آموزش عکاسی با موبایل جامع و کاربردی هستید؟ می خواهید مهارت های عکاسی با موبایل خود را بیشتر کنید؟ این مقاله لنزک برای شماست. در این آموزش عکاسی با موبایل ۴ عکاس حرفه ای نکات مفید و مهمی را با ما به اشتراک گذاشته اند که کمک می کنند عکس های بهتری با موبایل بگیرید. عکاسی با موبایل حرفه ای ممکن است؟ بله قطعا و نکات آموزش امروز به پیشرفت عکاسی شما با دوربین موبایل تان کمک می کنند. ما به شدت معتقدیم که ابزارهای شما فقط ابزار هستند. مهم نیست شما با یک دوربین Canon 5D عکس بگیرید یا با یک iPhone 5s قدیمی، یک عکاس خوب می تواند با استفاده از هر دستگاهی که قابلیت ثبت تصاویر را داشته باشد، عکس های زیبا خلق کند.

کات عکاسی با موبایل از دارجا بیلیک (Darja Bilyk)

من همیشه گوشی تلفنم را بر روی حالت دوربین نگه می دارم تا وقتی که قفل آن را باز می کنم، برای عکس گرفتن آماده باشد. یک لحظه خوب به راحتی از دست می رود. هیچ بهانه ای مانند «اوه، گوشی تلفنم داخل کیفم است» قابل قبول نیست، چون ما داریم در مورد عکاسی با موبایل (موبایل به معنی متحرک و سیار است) صحبت می کنیم. گوشی تلفن شما باید در دستتان باشد.

ممکن است این امری بدیهی به نظر برسد، اما با این وجود، شما باید به یاد داشته باشید که گوشی تلفن خود را شارژ کرده و لنزتان را تمیز نگه دارید. من اکثر اوقات یک شارژر با خود به همراه دارم تا مثلا اگر در حال قهوه خوردن در یک کافه زیبا بودم از آن استفاده کنم، اما شارژر در جنگل به داد من نخواهد رسید.

من همچنین اغلب اوقات گوشی تلفنم را بر روی حالت هواپیما قرار می دهم. این کار نه تنها باعث می شود شارژ باطری کمتری مصرف شود، بلکه حواس پرتی ها را نیز از بین برده و شما را مجبور می کند تا بر عکاسی تمرکز کنید.

نور پاسخ معماست!
فراموش نکنید که عکاسی چیزی جز استفاده از نور نیست. حتی کسل کننده ترین ترکیب بندی ها هم، صرف نظر از این که روز است یا شب، با نور خوب نجات پیدا خواهند کرد.